Thursday, December 3, 2009

new!

ahah..smua blog lame ak da buang! yeay..bukak lembaran baru..!sumone once tell me tht a step to a new life is to shut down the old life..paham?? ak paham..tp susahlan..mcm mne kite na lupekan kngn lalu?jd ak tana ikot kate2 dy..sorry miss t***..hurm..takpe..i ll just live with my sweeeeeets memories..takpekan??
i believe tht sume org ada kngn yg msg2.so do i.hurm..mcm mane na lupekan kngn pahit?? susa sgt..walaupun org yg wat salah tu da minx maaf,tp still rase sakit aty..mcm kngn tu/org tu dah digam kan dkt hati je.
ak ingt masuk u kt jgka boleh wat ak jauhkan diri dr dy.ataw lupekan dy.rupenye,dy pon masok uitm jgka.kenape msty jengka?????????????? bile ak rase tanak jumpe dy,watu tu lah dy muncul dpn ak.ak cube utk maafkan dy,tp bile ak tgk muke dy,ak rase sakit haty sgt2.ak rase benci sgt2 kt dy.bak kate phsm(pontianak harum sundal mlm)"aku akan rampas ape yg kau rampas dr aku!".tp,what for??rmpas sorg lelaki??what a stupid act! i wont do that.even if my bf had a crush with another girl,i wont stand 4 my bf.nak amik,amiklah.what worth fighting over a guy?? mcm bodo je?
tp tulah kan.mcm mne ak na lupekan kngn silam tu dan jd kwn yg baek.seorg yg tidak pendendam,pembenci.ak tahu aku bukan org yg mcm tu.tp knpe pd si dia seorg ak mcm tu?knape?ak keliru sgt.mungkin aku cemburu akan kelebihan yg ada pd diri dy.yep.pd aku,dy ckup sempurna.wanita yg cantik,tabah,body cun,bijak.seswayla dgn ex ak tu.
ak ta bole cte ape yg da tjady.sbb ak da tanak ingt ape yg tjadi.let by gone be by gone.cume aku yg susah sgt nak padamkan api kebencian dlm diri aku.
ya allah,kau padamkanlah hasad dengki,kebencian dlm hatiku ini.biarlah aku hidup dengan tenang.tanpa rasa benci thadapnya apabila aku melihat wajahnya.Amin.

No comments: