Friday, November 11, 2011

penangan si dia

1. for me, if i said i dont want, it means tanaklah kan? but if dgn si dia, dah nak berjuta kali i tried to buang dia, still,ta dapat jugak. makin nak ada lah.

2.changed. tatawlah kenapa, drpd dulu sampay skrg, im just being myself bila dgn dia. ehem contoh macam baik. ta jerit2. baik gila okay. macam kene tunduk pun ada. -.-

3.improving myself. only he can do it. dorongan n support dia, buatkan saya jd lebih besemangat.kata2 dia buat saya terdiam n berfikir lebih ke arah positif.

4.lebih menyayangi Allah. maybe u don't know a thing pun pasal ni. u don't realize pun yang ni. sebab, makin saya rindu, saya bgtahu pada Allah. n it makes me more tenang. without notice, u've changed me into a different person. i dont know to whom i should tell all this because no one will understand how i felt towards you. even u don't. apatah lagi orang luarkan?

5. sick. haa.yg ni pun u dont know. whenever u tade, saya asyik jatuh sakit. like now. kenapa ya penangan awak ni hebat betul? ke saya yang tak betul ni? ahha

The only you....

to be continued. maybelah. or i should keep all that for myself. adelah rasie2 sikit2. cancel to be continued tuh.
hoho.
now, im just pasrah n redha. i miss you so much. guess i really need u to be by my side. but i cant. and we cant. like u said before, biar masa menentukan. if ada jodoh, ada la kan? i memg heartbroken, tapi bukan dgn org lain. dgn u.
 sjahat2i, snakal2 i.....i pegang kata2 tu..habissla youuuu..haha..
ibenciyousangat2.kbye

No comments: