Wednesday, May 23, 2012

insecure

hey awak disana.
nampak ni saya pakay tulisan warna merah.
maksudnya saya marah serta cemburu dengan awak.
saya rasa awak sangat perfect.
saya rasa sangat cemburu.
mesti awak bangga if awak taw saya cemburu dengan awak.
tapi saya tak kenal awak,
awak tak kenal saya.
tapi saya stalk awak melalui dia.
saya sangat cemburu bila lihat ada komen awak.
saya taktaw kenapa saya boleh rasa macam tu.
mungkinkah saya juga suka pada awak?
tapi awak wanita.
oh tidak.
mungkin saya hanya cemburu melihat awak di wall dia.
sometimes saya harap awak cepat kahwin bersama jejaka lain.
baru saya tidak merasa insecure.
saya tahu itu maknanya saya pentingkan diri.

well i know.
i am.
im sorry.
i love him too much.
i cant stand seeing him with anyone else.
for now, i think if i dont have iman, i'll kill myself than to see him with another woman.
may Allah bless me and give me the strength and patience.

No comments: