Wednesday, May 23, 2012

peminat tegar

hey bloggie baby.
u know what,
i just realized that im not a peminat of anything or anyone.

bila orang tanya, kau suka artis mana?
mesty aku macam terpikir pikir. sape eh?
suka memang suka kat retis or something tu, tapi nak kata minat entahlah.

some of my clique, depa siap ingat hat ni group mana, bdday bila, makan apa, tinggal mana.

so hal ni telah bermain main difikiran aku about a week.
aku ni seorang yang malas ambil kisah ke?
atau aku ni memang seorang pemalas? yang ni meme betul.hewhew

so i guess, aku ni meme pemalas nak amik taw hal banyak perkara.
things that dont really affect my life.
tapi gossips rajin pulak nak dengar kan.:p

i cannot be like this.
hal am pun banyak gila taktaw.
geografi lagi paling benci subjek tuh.
nasib dapat B dalam pmr.

insyaallah will improve my life from now on.
jyeahh marilah kita gigih berusaha ke arah ilmu. ;)

No comments: